پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182112
تأثير ورود نفت ايران به بازار قابل پيش‌بيني نيست
تاریخ انتشار : 1394/04/20 08:36:16
نمایش : 1088
وزير اقتصاد روسيه اعلام کرد به دليل وجود عوامل متعدد تأثيرگذار بر قيمت جهاني نفت، تأثير ورود نفت ايران به بازار قابل پيش‌بيني نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آنتون سيلوآنو، وزير اقتصاد روسيه، اعلام کرد تأثير ورود نفت ايران بر قيمت نفت در بازار جهاني به دليل وجود بسياري از عوامل موثر جهاني قابل پيش بيني نيست.

وي تأکيد کرد ورود نفت ايران قطعا بر بازار تأثير مي گذارد اما آنچه مسلم است عوامل اقتصادي گسترده‌تري در اين زمينه نيز هستند که شامل شرايط اقتصادي مصرف کنندگان عمده نفت در جهان نيز مي شوند که بر قيمت نفت تأثير گذارند.

اين مقام روسي افزود بدون شک قيمت نفت بر اساس عرضه و تقاضا شکل مي گيرد و امروز ما شاهد آن هستيم که بي ثباتي بازارهاي مالي در چين بر قيمت ها تأثير گذاشته اند .

وزير اقتصاد روسيه تأکيد کرد که در صورت وجود تقاضاي کافي، تأثير منفي ورود نفت ايران بر بازار کمينه خواهد کرد.

بنا به گفته سيلوآنو، کاهش بيشتر قميت جهاني نفت، به رکود و بحران در توليد نفت شيل آمريکا منجر خواهد شد، چرا که توليد اين نفت از محدوده صرفه اقتصادي خارج مي شود و به اين شکل بازار خود را تنظيم مي کند
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html